Zarejestrować się możesz na dwa sposoby:
- w domu, korzystając z panelu klienta w przeglądarce komputera lub telefonu,
- w klubie, korzystając z pomocy recepcji.
Rejestracja przez Panel Klienta (rekomendowana)
- Jeżeli jesteś Klientem, który posiada aktywny karnet w dniu 13.09.21, Twoje konto zostanie automatycznie przeniesione do nowego systemu.
Jeśli w bazie danych znajduje się Twój adres e-mail, otrzymasz wiadomość, w której widnieje nowe tymczasowe hasło do systemu. Poniżej przedstawiamy wygląd przykładowej wiadomości jaką otrzymasz. - Kliknij w przycisk Zaloguj.
Zostaniesz przekierowany do panelu klienta, gdzie będziesz mógł się zalogować. Wpisz swój adres e-mail oraz otrzymane od nas hasło. - Po zalogowaniu uzupełnij swoje dane. Jest to konieczne do aktywacji Twojego konta.
- Po podaniu numeru telefonu pojawi się okno weryfikacyjne, otrzymasz od nas SMS z kodem PIN. Wprowadź otrzymany kod PIN. Jeżeli Twój numer telefonu już znajduje się w bazie danych takie potwierdzenie nie będzie potrzebne.
- Po uzupełnieniu wszystkich danych możesz udać się na trening!