loader image

EMS TRAINING – Electrical Muscle Stimulation

EMS to trening z użyciem nowoczesnej technologii. Połączenie napięcia mięśniowego i bodźca w postaci bezpiecznego impulsu o niskiej częstotliwości zapewni doskonały trening całego ciała.

check circle icon Chcesz mieć piękne i zdrowe ciało, ale brakuje Ci czasu na treningi.

check circle icon Jesteś sportowcem i dążysz do zwiększenia efektywności swoich treningów i osiągania coraz lepszych wyników.

check circle icon Jesteś po 50 roku życia i chcesz jak najdłużej zachować zdrowe ciało i dobre samopoczucie.

check circle icon Jesteś młodą mamą i chcesz szybko zregenerować się po porodzie.

check circle icon Problemy zdrowotne nie pozwalają Ci chodzić na zwykły fitness.

Pozwól się wzmocnić!

Skorzystaj z EMS!

Oszczędność Twojego czasu.

Trening trwa jedyne 20 minut.

Bezpieczeństwo ćwiczeń.

Trening nie obciąża stawów. Ćwiczenia oparte są na własnym ciężarze ciała.

Zdrowie przede wszystkim.

Dzięki nieograniczonej możliwości ustawienia impulsu jesteśmy w stanie skupić się na danej partii w leczeniu urazów, bądź wyrównać siłę słabszej strony w stosunku do mocniejszej.

Efektywność.

EMS to połączenie wszystkich metod treningowych oraz dodatkowo ABS i treningu aerobowego. Dzięki niemu jesteś w stanie spalić do 1300 kcal w trakcie jednych zajęć.

Pod czujnym okiem trenera.

Twój opiekun czuwa na Twoimi ćwiczeniami, motywuje i działa razem z Tobą!

Zmiana na lepsze.

EMS pomaga w uzyskaniu pożądanej rzeźby Twojego ciała. Pozbądź się tkanki tłuszczowej!

EMS = rehabilitacja

Urządzenie świetnie sprawdzi się, jako przyrząd do rehabilitacji. Poprzez stymulację zapobiegamy atrofii mięśni, wzmacniamy mięśnie stabilizujące bez obciążania stawów. Dodatkowo EMS wykorzystuje się również w celu redukcji napięć mięśniowych, jako element profilaktyki przeciwzakrzepowej po zabiegach chirurgicznych, a także podczas leczenia niektórych schorzeń układu krwionośnego. Dzięki EMS jesteśmy w stanie skupić się na danej partii w leczeniu urazów, bądź wyrównać siłę lewej ręki, jeżeli prawa jest mocniejsza.

EMS = poprawa sylwetki

EMS jest treningiem, który powinniśmy wykonywać 1-2 razy w tygodniu. Poprzez połączenie aktywności fizycznej z technologią elektrostymulacji mięśni wpłyniemy na przyspieszenie metabolizmu, zmniejszenie tkanki tłuszczowej, poprawę krążenia, a także wzmocnienie mięsni stabilizujących czy polepszenie wydolności fizycznej. Mało tego, regularne treningi EMS zmniejszają cellulit i poprawiają jakość skóry. Idealny sposób treningu dla osób otyłych – ćwiczeniami nie obciążamy dodatkowo układu kostno-stawowego. Zaletą EMS jest również nieograniczona możliwość ustawienia impulsu, skoncentrowanie się na jednej partii mięśniowej bądź działanie ogólnorozwojowe.

Przeciwskazania do treningu EMS z miha bodytec:

  • Epilepsja (padaczka)
  • Aktywne implantowane wyroby medyczne AIMD (np. rozrusznik serca, implantowane aparaty słuchowe, implanty ślimakowe, implanty siatkówki, pompy infuzyjne, pompy insulinowe)
  • Ciąża
  • Ciężkie zaburzenia krążenia krwi
  • Przepuklina pachwinowa lub ściany jamy brzusznej
  • Gruźlica
  • Choroby nowotworowe
  • Miażdżyca w zaawansowanym stadium
  • Zaburzenia krążenia tętniczego krwi
  • Ciężkie choroby neurologiczne
  • Cukrzyca
  • Stany gorączkowe
  • Ostre zakażenia bakteryjne i wirusowe
  • Choroby wątroby
  • Krwawienie (krwotoki), tendencja do ciężkich krwawień (hemofilia)
  • Różnego rodzaju rany, stany zapalne, oparzenia, podrażnienia, egzemy w obszarze elektrod

Pamiętaj, że trening EMS nie zastąpi ci treningu na siłowni, ale może być jego doskonałym uzupełnieniem!