Grafik - Extreme Fitness Mielec

Grafik

Wybierz odpowiedni grafik zajec:

STUDIO FITNESS

godziny
8:00
8:30
9:00
9:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
13:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
poniedziałek
 8:30, Total Body
 z Jolanta Kłosińska
 od 8:30 do 9:30
 9:30, Płaski brzuch
 z Jolanta Kłosińska
 od 9:30 do 10:30

 17:00, Smukła Sylwetka
 z Ilona Brągiel
 od 17:00 do 18:00

 18:00, Extreme Pump 
 z Kasia Kowalska-Pac 
 od 18:00 do 19:00

 19:00, Turbospalanie + STEP 
 z Kasia Kowalska-Pac 
 od 19:00 do 20:00 

 20:00, Spalacz tłuszczu
 z Jolanta Kłosińska
 od 20:00 do 21:00
 21:00, Mobility 
 z Igor Kulesza 
 od 21:00 do 22:00
wtorek
 8:30, BPU 
 z Ola Sobut
 od 8:30 do 9:30 
 
17:00, Body Perfect
z Piotr Paterek
od 17:00 do 18:00
18:00, Zumba
z Dagmara Pyrzyńska
od 18:00 do 19:00
19:00,Gimnastyka
z Ewelina Machnik
od 19:00 do 20:00
 20:00, Stretching +
 Zdrowy Kręgosłup
 z Ilona Brągiel 
 od 20:00 do 21:00
środa
 8:30, Extreme Pump 
 z Jolanta Kłosińska
 od 8:30 do 9:30
 
 17:00, BPU 
 z Kasia Stachura 
 od 17:00 do 18:00
 18:00, Spalacz tłuszczu 
 z Kasia Stachura
 od 18:00 do 19:00
 19:00, Extreme Pump
 z Piotr Paterek
 od 18:00 do 19:00
 20:00, DeepWork 
 z Mariusz Kosior 
 od 20:00 do 21:00
czwartek
 8:30, BPU 
 z Ola Sobut
 od 8:30 do 9:30
 
 
 17:00, STOP Cellulit 
 z Jolanta Kłosińska
 od 17:00 do 17:30
 17:30, Płaski brzuch
 z Jolanta Kłosińska
 od 17:30 do 18:00
 18:00, Zumba
 z Kasia Stachura
 od 18:00 do 19:00
 19:00, TBC
 z Kasia Stachura
 od 19:00 do 20:00
 20:00, Bosu SKI
 z Jolanta Kłosińska
 od 20:00 do 21:00
godziny
8:00
8:30
9:00
9:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
21:30
piątek
8:30, Body Perfect
z Piotr Paterek
od 8:30 do 9:30
 17:00, Mobility 
 z Igor Kulesza 
 od 17:00 do 18:00
 18:00, Extreme Pump 
 z Piotr Paterek
 od 18:00 do 19:00
 19:00, Gimnastyka
 z Ewelina Machnik
 od 19:00 do 20:00
sobota
 9:00, BPU 
 z Ewelina Machnik  
 od 9:00 do 10:00
 
niedziela

 

 

STUDIO INDOOR CYCLING

godziny
8:00
8:30
9:00
9:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
poniedziałek
wtorek
19:00, CYCLING
z Piotr Paterek
 od 19:00 do 20:00 
 
środa
 
czwartek
 20:00, Extreme RIDE 
 z Ilona Brągiel 
 od 20:00 do 21:00
godziny
8:00
8:30
9:00
9:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
piątek
 
 19:00, CYCLING 
 z Piotr Paterek
 od 19:00 do 20:00
 
sobota
niedziela
 

STUDIO CROSS

godziny
8:00
8:30
9:00
9:30
10:00
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
poniedziałek
wtorek
 19:00, Extreme CROSS 
 z Michał Zieliński
 od 19:00 do 20:00
środa
 20:00, SZTANGI  
 z Piotr Paterek
 od 20:00 do 21:00
czwartek

 19:00, Extreme CROSS
 z Michał Zieliński
 od 19:00 do 20:00

godziny
8:00
8:30
9:00
9:30
10:00
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
21:00
piątek
sobota
niedziela

STUDIO KIDS/BOKSERSKIE

godziny
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30
poniedziałek
 17:00, Fight KIDS 
 z Maciej Iwanicz 
 od 17:00 do 18:00 
 18:00, Zumba KIDS 
 z Dagmara Pyrzyńska 
 od 18:00 do 19:00 
wtorek
 18:00, MUAY THAI
 Gr. Początkująca
 z Lotfi Meregui
 od 18:00 do 19:00 
 19:00, MUAY THAI
 z Lotfi Meregui
 od 19:00 do 20:30
środa
 17:00, Fight KIDS 
 z Maciej Iwanicz 
 od 17:00 do 18:00
czwartek
 18:00, MUAY THAI
 Gr. Początkująca
 z Lotfi Meregui

 od 18:00 do 19:00 
 19:00, MUAY THAI
 z Lotfi Meregui
 od 19:00 do 20:30
godziny
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00
piątek
sobota
niedziela

KONDYCJA I SPALANIE

Cel: Wysoka sprawność, spalenie dużej ilości kalorii, pozbycie się tkanki tłuszczowej.

Body Perfect

Body Perfect - to trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki.
Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch
z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Spalacz tluszczu

Trening podczas którego wzmocnisz i ukształtujesz swoje ciało, poprawisz kondycję, przyspieszysz spalanie tkanki tłuszczowej, przyspieszysz metabolizm, obniżysz poziom stresu.

Cycling

Zajęcia grupowe w rytmie muzyki. Charakteryzują się dużą intensywnością o zmiennym tempie. Podczas zajęć wykorzystywane są różne techniki jazdy (sprint, podjazdy po górę, interwał) zarówno w pozycji siedzącej jak i stojącej.

W zależności o od stopnia wytrenowania uczestnik zajęć sam wybiera poziom obciążenia. Zajęcia ukierunkowane są na poprawę kondycji, redukcję tkanki tłuszczowej, a także wytrzymałość ogólną, siłową i szybkościową.

Extreme Cross

To forma treningu funkcjonalnego nastawionego na zmaksymalizowanie poprawy sprawności i cech motorycznych takich jak: SZYBKOŚĆ, GIBKOŚĆ, SIŁA oraz WYTRZYMAŁOŚĆ.

Zajęcia odbywają się w niewielkich grupach prowadzonych przez instruktora, który programuje treningi oraz koryguje ćwiczących.

Choć jest to wymagający trening, jest on również bardzo dobrym wyborem dla osób rozpoczynających przygodę ze sportem, gdyż znajdują się w nim jedynie funkcjonalne ruchy, polegające na WSTAWANIU, PRZYCIĄGANIU, PODNOSZENIU, ODPYCHANIU, co już po kilku treningach przełoży się na usprawnienie życia codziennego.

Trening obwodowy

To uniwersalna metoda treningowa zalecana przez wielu specjalistów dla każdej grupy wiekowej i płci. Intensywny trening stacyjny z wykorzystaniem zmiennych obciążeń lub różnorodnych przyborów, obejmujący wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia na poszczególnych stacjach ułożone są w obwód, wykonywany przez uczestników kilkakrotnie na zajęciach. Zajęcia najlepsze dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.

Total body

Zajęcia ukierunkowane na wzmacnianie, kształtowanie i rzeźbienie wszystkich partii mięśniowych ciała oraz poprawiające wydolność organizmu. Opiera się na sekwencji ćwiczeń, ułożonych zgodnie z założeniem treningu obwodowego.

WYSZCZUPLENIE I MODELOWANIE

Cel: Wymodelowanie sylwetki, wzmocnienie mięśni i ujędrnienie ciała.

BPU

Klasyczna rozgrzewka, po której następuje seria gimnastycznych ruchów w pozycjach szczególnie nastawionych na mięśnie brzucha, pośladków i ud. Gimnastyka nie jest ciężka, a powtarzając ją regularnie, osiąga się wynik w postaci kształtnej sylwetki oraz redukcji tkanki tłuszczowej. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

TBC

Zajęcia, których głównym celem jest kształtowanie siły i wytrzymałości mięśni, poprawa ogólnej kondycji fizycznej całego ciała. W tego typu zajęciach wykorzystujemy przybory takie jak hantle, duże piłki, małe piłki i platformy do step aerobiku.

Extreme Pump

Siła, wytrzymałość

Bodypump jest treningiem siłowym przy muzyce. Uczestnicy zajęć stają przed kolejnymi wyzwaniami, zwiększając jednocześnie siłę mięśni. Jest prosty, przeznaczony zarówno dla kobiet i dla mężczyzn. Jego skuteczność pozwala szybko osiągnąć widoczne rezultaty. To bardzo efektowne, ciekawe i przede wszystkim skuteczne zajęcia wzmacniające przy użyciu specjalnej sztangi z regulowanym obciążeniem.

Lekcja o dużej efektywności spalania tkanki tłuszczowej i modelowania sylwetki. Głównym celem jest poprawa wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni na rzecz pięknego ich zarysu. Sami dobieramy obciążenie sztangi, tak, aby odpowiednio stymulować ciało do osiągania coraz lepszych wyników.

Czas: 55 minut

Spalone kalorie: do 600
Poziom trudności: Dla wszystkich

Jakie korzyści możesz mieć trenując bodypump?

- Spalisz do 600 kalorii w ciągu jednego treningu
- Zwiększysz swoją siłę
- Poprawisz swój ogólny stan zdrowia
- Poprawisz wytrzymałość swojego kośćca (zapobiegasz osteoporozie)

Ćwiczenia dla osób, które chcą:
- Poprawić siłę mięśniową
- Poznać ćwiczenia funkcjonalne
- Spalić energię

Co muszę zabrać ze sobą na trening?
- Wygodny strój treningowy
- Obuwie sportowe
- Butelkę wody i ręcznik

Jak często należy trenować bodypump?
Chcąc osiągnąć dobre rezultaty powinno się trenować 2-3 razy w tygodniu z zachowaniem jednodniowej przerwy między treningami.

Plaski brzuch

Zajęcia wzmacniające na mięśnie brzucha, często zaniedbywane podczas treningu na siłowni. Bardzo ciekawa forma zajęć polecane każdemu, kto chce wymodelować tą partię mięśniową.

Stop Cellulit

Forma ćwiczeń, której głównym celem jest usunięcie niechcianego cellulitu, który najczęściej pojawia się na pośladkach, udach i biodrach. Zajęcia dające rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu tych części ciała. Bardzo dynamiczna rozgrzewka poprzedza ćwiczenia wzmacniające wykonywane w różnym tempie i różnych pozycjach sprzyjających walce z celullitem. Regularnie podejmowany pomaga osiągnąć piękne i gładkie ciało. Doskonałe rezultaty w walce z cellulitem! Intensywne zajęcia ujędrniające ciało, wysmuklające sylwetkę i pomagające w zwalczaniu "pomarańczowej skórki".

SDS

Dynamiczne zajęcia z użyciem platformy – stepu. Trening dwuetapowy.

Pierwsza część polega na stopniowej nauce układu tanecznego: Instruktor krok po kroku wprowadza kolejne elementy choreografii, które na koniec tworzą zaskakującą całość!

Druga część skierowana jest na wzmacnianie poszczególnych partii mięśni.
Zajęcia podczas których spalicie mnóstwo kalorii i tkankę tłuszczową oraz poprawicie kondycję i siłę mięśni.

Przy tym wspaniała, energetyczna zabawa przy świetnej muzyce!!!

Bosu CARDIO

Trening prowadzony na specjalistycznym przyborze na kształt połowy piłki o nazwie BOSU. Przeznaczony dla osób przygotowujących się do sezonu narciarskiego. Zaskakujące połączenia dwóch rodzajów pracy (dynamicznej i statycznej), wzmocnienia i stabilizacji.

Funkcjonalny trening, w którym wykorzystywany jest fenomem dynamicznej pracy na niestabilnej powierzchni z wymuszeniem pracy mięśni głębokich ciała. Celem treningu jest ogólna poprawa sprawności mięśni całego ciała przez pracę w wielu płaszczyznach, przy współpracy mięśni głębokich oraz ruchów globalnych, opartych głównie na działaniu taśm mięśniowych.

WZMACNIANIE I RELAKS

Cel: Wzmocnienie ciała, podniesienie odporności organizmu i zrelaksowania się.

Stretching

Jest to najprościej mówiąc rozciąganie. Ten rodzaj treningu pozwala zwiększyć zakres ruchu, poprawia ukrwienie mięśni, zmniejsza napięcie, poprawia koordynację. Stretching zwiększa też elastyczność mięśni i zapobiega uszkodzeniom włókien mięśniowych. Wszystkie te procesy wpływają pozytywnie na organizm, pozwalają na osiągnięcie pełnego relaksu i przyjemnego stanu odprężenia. Trening dla osób o siedzącym trybie życia, „zastanych”, borykających się z przykurczami i ograniczeniami w wykonywaniu podstawowych czynności.

Zumba

To przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA, uczestnicy nie zdają sobie sprawy, że podczas tego rodzaju zajęć nie tylko odprężają ciało i umysł ale także ćwiczą. Efekty są zaskakujące!  

Jest INNA, ekscytująca i motywująca muzyka, wiele rytmów, proste ale bardzo ciekawe kroki, całkowicie innowacyjny format klasy. Kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist …. i wiele innych.

Jest ŁATWA, zaprojektowana dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowy, kondycyjnych lub umiejętnościowych, po prostu każdy może to robić. Prosta kombinacja kroków oraz unikalna formuła Zumby sprawia, że bawisz się już od pierwszych zajęć.

Jest EFEKTYWNA !!! Lekcja cardio z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi Twoje ciało.

Czas: 55 minut
Spalone kalorie: do 600
Poziom trudności: Dla wszystkich

ZUMBA KIDS
Zajęcia choreograficzne dla dzieci

To świetna zabawa zainspirowana latynoskimi rytmami fuzji tańca i aerobiku. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa do zabawy.

Gimnastyka

Są to zajęcia przy muzyce o umiarkowanej intensywności, oparte na elementach ćwiczeń fitness, stretchingu. Pomagają w kształtowaniu sprawności układu krążeniowo - oddechowego, wzmacniają mięśnie w aspekcie mięśni stabilizujących kręgosłup i utrzymujących prawidłową postawę ciała. Kształtują koordynację ruchową w tym równowagę ciała.

Czas: 55 minut
Intensywność: umiarkowana

Co ze sobą zabrać?

- wygodą odzież sportową,
- obuwie sportowe,
- wodę.

Mobility

To zajęcia, system stworzony w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzjom, polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów, zwiększenia możliwości ludzkiego ciała w życiu codziennym, rekreacji oraz sporcie wyczynowym.

Zajęcia mobility to nic innego, jak zwiększenie mobilności oraz ruchomości w stawach poprzez masaż mięśniowo-powięziowy. Zajęcia kierowane dla wszystkich osób żyjących aktywnie.

MCCT Step

To intensywny trening oparty na cyklicznym łączeniu bloku Cardio - wydolność aerobowa (STEP) z blokiem ćwiczeń wzmacniających – Muscle.

Charakterystyka treningu: rodzaj treningu obwodowego gdzie prosta choreografia tworzy blok cardio po którym wzmacniamy poszczególne grupy mięśni. Odpowiednio dobrane obciążenie sprawia, iż każdy intensywność treningu tworzy indywidualnie. Naprzemienność bloków w trakcie lekcji pozwala efektywnie kształtować sylwetkę.

Deep work

To nowy, wyjątkowy wymiar treningu funkcjonalnego, atletyczny, prosty, twardy i wyróżniający się na tle innych znanych programów.
Energetyczny trening oparty na pięciu elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii.

Program deepWORK bazujący na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe.

To intensywny trening krążeniowo-oddechowy i trening szybkości. Charakterystyczna jest interwałowa budowa jednostki treningowej. Praca mięśni przebiega w warunkach beztlenowych, co czyni ten trening świetnym sprzymierzeńcem z walką ze zbędną tkanką tłuszczową. Główną część lekcji stanowią przyspieszenia. Ta część zajęć to dynamiczne kombinacje ćwiczeń.
Techniki te są również stosowane w terapii medytacyjnej, w tzw medytacjach dynamicznych, które są zakorzenione głównie na Dalekim Wschodzie, a które są wykorzystywane przede wszystkim przez ludzi cierpiących na raka lub depresje oraz dolegliwości psychosomatycznych.

Galeria


Imię i nazwisko (wymagane)
Adres e-mail (wymagane)
Treść wiadomości
Wprowadź kod:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Extreme Fitness moich danych osobowych w ramach prowadzonej działalności (zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 poz. 883). Wysłanie tego formularza jest równoznaczne z akceptacją tych postanowień.

Skontaktuj sie z Nami

Extreme Fitness
tel. 17 778 81 94
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ul. Targowa 8
39-300 Mielec

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek 6:00 - 22:00
Sobota 7:00 - 18:00
Niedziela 10:00 - 16:00

Dolacz do nas

Partnerzy

(C) 2009 - 2017 Extreme Fitness | realizacja medox.pl | Polityka cookies | Regulamin